Nu när julen närmar sig, så är det faktiskt mindre än 2 månader kvar till Hollands resan.
Jag har bokat boendet på
http://www.denhazelaar.nl/ från fredagen den 13/2
till och med söndagen den 22/2, alltså 10 dagar totalt.
Det finns ett stort antal banor i regionen, både i Holland och på Belgiska sidan.
Enligt uppgift från Derk Jan Wolsink på KNMW (Hollands motsvarighet till SVEMO)
så måste en distriktslicens lösas för att få köra på de Holländska banorna, och licensen gäller då hela 2009, kostnaden ska enl. uppgift vara €45.
Vi undersöker vidare om det finns någon möjlighet att slippa denna kostnad och ändå köra i Holland.
Alternativet är att vi kör på den Belgiska sidan, där många av banorna i regionen finns.
Upplägget är som tidigare år, vi delar upp oss i matlag, där varje matlag har ansvaret för en middag och frukosten dagen efter, både vad gäller inköp och matlagning/servering.
Någon kväll blir det middag på något lokalt matställe.
Tanken är att det ska bli körning på crossbanor lördag & söndag, vilodag måndag, körning tisdag & onsdag, vilodag torsdag, körning frdag & lördag, och sedan hemfärd på söndag.
Så se till att anmäla er nu, namn, e-post och telefonnummer dagtid på alla personer som ska med,
ange om de är förare eller medföljande.
Betalning av förskott 500:-/person till bank konto 8169-5,903 360 829-1 (Swedbank) snarast
anmälan till
kari.uskali@mcdoktorn.seJag nås under dagtid på telefon 0457-811 80 och övrig tid på 070-236 00 27
Personer med erfarenhet av körning i regionen får gärna kontakta mig för disskusion om
upplägg, banor mm. mm.
Ni kan ladda hem en anmälan i excel i länken under meddelandet, fyll i era uppgifter, och meila den till mig.
God Jul på er alle sammans.