November 19, 2017, 11:08:24 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Under konfiguration

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Ihoplänkade händelser
  • Tjejläger: Maj 04, 2013 - Maj 05, 2013
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare mne: Tjejläger!  (läst 3253 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Malin Köhnke
Senior i forumet

Antal inlägg: 26

Visa profil
« skrivet: Mars 06, 2013, 12:49:59 »

VÄLKOMMENPÅ TJEJLÄGER PÅ VISSEFJÄRDAS NYBYGGDA BANA DEN 4-5 MAJ!

Lägret är riktat till förare som kör 65cc och uppåt. Ett maxantal på anmälningar finns, så först till kvarn gäller!

Vi kommer att köra hela lördagen och söndagen, och få många bra tips av lägrets tränare Frida Östlund och Emma Larsson.
Mat till förarna ingÃ¥r. ( Du fÃ¥r själv stÃ¥ för frukosten pÃ¥ lördagen. Vill ni ta med nÃ¥got att grilla pÃ¥ lördagskvällen är det helt okej! Annars grillas det hamburgare.) Vill anhöriga äta nÃ¥gon av  mÃ¥ltiderna gÃ¥r det naturligtvis bra!  

Frukost 40 kr / person
Lunch 60kr / person
Middag 50kr/ person

Tyvärr kan vi inte erbjuda någon el-plats då strömmen är lite dålig i depån.
Det går naturligtvis bra att komma på fredags kvällen, toaletterna kommer då vara öppna, och jag kommer vara på plats ca klockan 18.00

Pris per förare : 1000 kronor för hela helgen. Betalning sker via Clearingsnummer: 6703.  Bankgironummer: 715 397 818 ( Handelsbanken ) Glöm ej skriva namnet i samband med din betalning, annars är betalningen inte godkänd. Du fÃ¥r ett svarsmail av mig när du anmält dig, där kommer summan du ska betala stÃ¥. ( Gäller om man beställt extra mat. )

Vi kommer att starta på lördagen, anmälan och betalning sker mellan 8,30-9,00. Klockan ca 9.30 samlas vi i joggingkläder vid klubbstugan.
Sista anmälningsdag och betalningsdag är Måndagen den 22 april. Anmälan görs till mig på telefon eller mail. Anmäler du dig via mail, vill jag ha följande uppgifter:
namn, ålder, storlek på crossen, klubb, telefonnummer, om någon anhörig som vill ha någon utav måltiderna och om det finns eventuella allergier. Svarar jag inte på mobilen så jobbar jag , ring igen eller tala in ett meddelande så ringer jag upp!
Har ni några frågor, tveka inte att höra av er!

malin.kohnke@hotmail.com
070-0914229
Hoppas vi ses!
Med vänliga hälsningar Malin Köhnke
« Senast ändrad: Mars 14, 2013, 13:01:57 av Kari Uskali » Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.046 sekunder med 20 databasfrågor.